Jak zrobić kubek z własnym nadrukiem? Gdzie umieścić logo marki i czym kierować się przy wyborze najlepszej techniki zdobienia kubków reklamowych? Tych kilku na pozór dość oczywistych pytań nie pozostawimy bez odpowiedzi, gdyż doskonale zdajemy sobie sprawę, z czym wiążę się inwestycja w gadżety reklamowe. Nie wystarczy nanieść logotyp na powierzchnię ceramiki. Liczy się przede wszystkim dobry pomysł i jeszcze lepsze wykonanie. Zobaczcie sami, jak przebiega realizacja kubków reklamowych i jak skutecznie wykorzystać nowe upominki.
Dlaczego warto inwestować w personalizowane gadżety?
Skuteczna promocja marki to temat rzeka, przez co wciąż wielu mniej bądź bardziej doświadczonych przedsiębiorców nie do końca wie, jak do niego podejść. Otóż inwestycja w gadżety z własnym nadrukiem powinna zostać dobrze przemyślana, gdyż to od niej w szczególności zależą dalsze losy marki. Jak z pewnością możecie się domyślać, sama realizacja upominków nie wystarczy, by można było mówić o jakichkolwiek szansach na rozwój przedsiębiorstwa. Ciekawym pomysłem, który od lat cieszy się dużym zainteresowaniem, są kubki reklamowe. Są funkcjonalne i użyteczne, a to niewątpliwie przekłada się na uzyskane korzyści. Zanim jednak zdecydujecie się na konkretny nadruk, dobrze byłoby zastanowić się, czy wiecie, jaki cel pragniecie osiągnąć. Niestety zdarza się, że firmy inwestują w ceramikę reklamową bez głębszego zastanowienia. Czym to skutkuje? Zamówione upominki biznesowe najczęściej pozostawiają wiele do życzenia, a to zaś sprawia, że nie przynoszą one oczekiwanych korzyści. Wasze nowe gadżety reklamowe powinny być spójne z identyfikacją wizualną marki, nieść ze sobą same pozytywne skojarzenia, a jednocześnie odpowiadać na potrzeby waszych klientów. Podarowanie potencjalnemu odbiorcy waszych usług prezentu, który nie nawiązuje do firmy oraz wartości, jakie za nią stoją, jest pozbawione sensu. Stąd też warto położyć nacisk na estetyczny design i doskonałe wykonanie. Sprawdźcie zatem, jak stworzyć firmowe kubki na https://ceramika-reklamowa.com.pl/
Metody zdobienia kubków reklamowych – co wybrać?
Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na kubki reklamowe na polskim rynku zaczęły pojawiać się coraz to nowsze i lepsze techniki ich zdobienia. Obecnie możecie zaprojektować kubek zgodnie z waszymi indywidualnymi preferencjami i uzyskać niemal fotograficzną jakość. Jakie metody zdobienia kubków reklamowych warto wziąć pod uwagę? Magic Mugs to niewątpliwie strzał w dziesiątkę. Nadruk pojawiający się dopiero po wlaniu do kubka ciepłego napoju zachwyca na każdym kroku, przez co stanowi jeden z najlepszych wyborów. Oczywiście nie jest to jedyne rozwiązanie, o jakim warto wspomnieć. Sensitive Touch, Art Print, kalkomania organiczna, Hydrocolor czy grawer laserowy pozwolą wam stworzyć unikatowy kubek z własnym nadrukiem, który przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki. Pamiętajcie, by wybrana przez was technika była zgodna z identyfikacją wizualną marki. Jeżeli stawiacie na wszechobecny minimalizm, raczej nie zaprojektujecie kubka metodą Hydrocolor i Multicolor. Każdy szczegół powinien zostać dobrze przemyślany.
Jak zaprojektować własny kubek z logo?
Ostateczny wygląd kubka jest zależny od kilku kluczowych czynników. W zależności od materiału naczynia czy wybranej techniki efekt finalny może oczywiście poniekąd się różnić. Niemniej jednak kubki ceramiczne są odpowiednie dla niemal każdej metody zdobienia ceramiki reklamowej. Nie bez znaczenia pozostaje oczywiście ich kształt oraz wybrany nadruk. Choć kształt kubka to kwestia indywidualnych preferencji, sprawa wygląda nieco inaczej, jeżeli mowa o nadrukowanej grafice. Jeżeli planujecie wykorzystać nowy gadżet do promocji waszych usług, wówczas warto umieścić znak rozpoznawczy marki w widocznym miejscu. Dobrze, aby można było z łatwością go zidentyfikować, a jednocześnie wyróżniał się na tle klasycznych rozwiązań. Niewątpliwie ciekawym pomysłem są kubki z nadrukiem umieszczonym wewnątrz. Aromatyczna kawa nabierze nowego charakteru, gdy klient tuż po jej wypiciu ujrzy motywujący cytat na dnie kubka. Możliwości jest multum i to do was należy ostateczna decyzja.